|
|
Fıkra : Kırmızı Otobüs
|
Ekleyen : Ziyaretçi |
|
Bir gün doktorlar delileri test etmek istiyorlarmış ve kim akıllandıysa, onu bırakacaklarmış. Duvara kocaman bir resim asmışlar. Resim kırmızı otobüs resmiymiş. Doktarlar delilere "Atlayın otobüse" demişler. ve deliler resime doğru yürüyüp girmeye çalışmışlar. Bir deli arkada dikilmiş. Doktorlar "Bu neden otobüse girmiyor" diye. Deli cevaplamış:
-Biletim yoktu...
|
|
|
| Bu fıkrayı arkadaşınıza gönderin : |
Yazdır
Facebook'ta paylaş
|
Gereksiz Bilgi : Yeryüzünün ağırlığı her gün tonlarca artar. Bunun sebebi dünyaya düşen meteor tozlarıdır.
|
|
Risk Faktörü |
: Herkes okuyabilir
: Argo,küfür v.s. içerir
: Küfür,erotik ifadeler v.s.
|
|