İstatistikler
Toplam,
İçerik Sayısı:5218
Kategori Sayısı :27
Okunma sayısı :219.720.241
Bu siteyi nasıl yaptık? Kullanım Şartları Servisler  Açılış Sayfam YapAçılış Sayfam Yap  Sık kullanılanlara ekleSık Kullanılanlara Ekle Tebrik MesajlarıTebrik Mesajları   Künye  Çekinceler  İletişimİletişim
Arama Kutusu

Kategoriler
Fıkra : Ben de Geliyom Ekleyen : Murathan Bostancı
Çocuk okula gelir, tabii bizimki ilkokul talebesi, ama her tarafi yara bere icinde, hoca sorar

-oğlum ne oldu sana?,

-Babam dövmiştir.

Hoca sorar:

-Niye oğlum?

-Valla bilmiyom hocam aksam evde yatiyik biraz sonra babamin sesini duyuyom, Ali uyudun mi Ali'den ses cikmiy Veli uyudun mi, e Veli'den de ses cikmiy Memed uyudin mi Memed'den de ses cikmiy Şehmus uyudin mi diy, ben de yok buba uyumadim diyrem oda geliy beni döviy.

Bunun uzerine hoca, bak Sehmus bu gibi durumlarda uyumasan da ses etmemek lazimdir der. Sehmus kafa sallar eve gider, ertesi gun okulda Sehmus daha fena dovulmus olarak gelir. Bunu goren hoca merakla gider yanina ;

-Sehmus ne oldi kim yapti,der. Sehmus:

-Bubam yapmistir.

-Niye Sehmus ne oldi? Sehmus anlatir:

-Hocam aksam evde yatiyik biraz sonra yine babam in sesini duyuyom, Ali uyudun mi Ali' den ses cikmiy Veli uyudun mi e Veli'den de ses cikmiy Memed uyudin mi Memed'den de ses cikmiy Seyhmus uyudin mi diy, ben de uyumadim ama hic ses itmedim

Bunun uzerine anam ile bubam bir giprasmaya basladiler anlamadim ne oliy biraz sonra anam dedi ki, la ihsan ben geliyom, bubam da haticem ben de geliyom dedi ben de ula nereye gidiyonuz ben de Geliyom dedim...
Gülmedim
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Süper!
Bu fıkrayı arkadaşınıza gönderin : Bu Fıkranın yazıcınızdan çıktısını alabilirsiniz. Tıklamanız yeterli.Yazdır       Facebook'ta paylaş
Siz de fıkra eklemek için tıklayın




Gereksiz Bilgi : Sadece dişi kanaryalar ötebilir.
Aynı Kategoriden Fıkralar
Kıssadan hisse7.08
öğretmen çocuk5.15
Hesap4.36
Hediye5.64
Fark6.5
iyi döneriz3.8
Kusur5.2
cennet4.06
acemi müffetişler3.64
Ted Amca5.71
müfettiş4.54
Allah & Türkçe3.86
Bebek5.6
Hediye5.47
Evin adresi4.57
Raptiye5.02
senin yaşında6.06
İlk Gün4.56
Resim4.53
Kaloriferci3.75
Sınav5.16
Ali5.56
Silah gibi4.3
Tos-Ba-Ğa4.41
Miras taksimi4.68
salak ve zeki4.87
haylaz cocuk4.64
ne yenir ne yenmez5.31
İlaçlar ve çocuklar6.33
Öğrenci temelin pantolonu4.41
dönem ne çabuk bitti4.87
Risk Faktörü
: Herkes okuyabilir
: Argo,küfür v.s. içerir
: Küfür,erotik ifadeler v.s.
Copyright © 2004 - 20015 Murathan BOSTANCI
Bu site SPL Lisansı ile yayınlanmaktadır.