İstatistikler
Toplam,
İçerik Sayısı:5246
Kategori Sayısı :27
Okunma sayısı :213.809.986
Bu siteyi nasıl yaptık? Kullanım Şartları Servisler  Açılış Sayfam YapAçılış Sayfam Yap  Sık kullanılanlara ekleSık Kullanılanlara Ekle Tebrik MesajlarıTebrik Mesajları   Künye  Çekinceler  İletişimİletişim
Arama Kutusu

Kategoriler
Fıkra : Quantas Ekleyen : İRİS
Pilotlar her uçustan sonra, uçus sirasinda karsilastiklari ve tamir edilmesi ya da ayarlanmasi gereken sorunlari tamir bakim personeline bildirmek için bir form doldurur.

Pilotlarin doldurdugu bu formlari daha sonra tamir bakimcilar okur ve sorunlari giderir. Sonra da formun alt kismina gerçeklestirilen düzeltici faaliyeti yazarlar ve pilotlar bir sonraki uçustan önce bu formlari ve tamircilerin notlarini okur.

Yer personelinin ve tamir bakim personelinin espri anlayisi olmadigini söylememek gerekir. Asagida QUANTAS pilotlarinin gerçek ariza ve sikayet bildirimleri ve tamir bakim mühendislerinin tamir sonrasi cevaplari yer almaktadir.

Bu arada, Quantas havayollari kuruldugu günden bugüne dek hiç kaza geçirmemis tek büyük havayolu sirketidir.

P = Pilotun ariza bildirimi.
S = Tamir bakimcinin tamir sonrasi notu.

P: Sol iç tekerlegin kismen degistirilmesinde fayda var.
S: Sol iç tekerlek kismen degistirildi.

P: Test uçusu OK, fakat otomatik inis biraz sert.
S: Bu uçakta otomatik inis sistemi yok.

P: Kokpitte bir sey gevsemis.
S: Kokpitte bir sey sikistirildi.

P: Ön camda ölü böcek var.
S: Canli böcek siparis edildi.

P: Otomatik pilotu sabit yükseklikte uçusa ayarlayinca dakikada 100metre alçaliyor.
S: Böyle bir problem gözlenmedi. (uçak yerdeyken test edilmis)

P: Sag tekerlek hidroliginde yag kaçagi oldugunu gösteren bir yag birikintisi var.
S: Yag birikintisi temizlendi.

P: DME'nin volümü inanilmayacak kadar yüksek.
S: DME'nin volümü inanilabilir seviyeye ayarlandi.

P: Gaz manivelasi kilitleri kapatilinca manivela yerinden oynamiyor.
S: Kilitler zaten o ise yarar.

P: IFF çalismiyor.
S: IFF, OFF konumundayken asla çalismaz.

P: Sanirim camda çatlak var.
S: Sanirim haklisin.

P: 3 numarali motor kayip.
S: Biraz arastirinca motorun sag kanatta takili oldugu anlasildi.

P: Lövyeyi ileri itince uçak saçmaliyor.
S: Kendine çeki düzen vermesi, dogru dürüst uçmasi ve ciddi olmasi için uçaga ihtar verildi.

P: Radardan miriltilar geliyor.
S: Radar havlamasi için yeniden programlandi.

P: Kokpitte fare var.
S: Kedi uninstall edildi.
Gülmedim
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Süper!
Bu fıkrayı arkadaşınıza gönderin : Bu Fıkranın yazıcınızdan çıktısını alabilirsiniz. Tıklamanız yeterli.Yazdır       Facebook'ta paylaş
Siz de fıkra eklemek için tıklayın




Gereksiz Bilgi : Yollardaki dönüşlerin %51i sağa dönüştür.
Aynı Kategoriden Fıkralar
Kemer de çekmiyo3.66
bizimle ilgisi yok3.89
Garanti kapsamı3.44
hani sınırsızdı3.5
Denetim masası3.37
tamam o zaman3.85
Ayıp diil mi?3.38
Banka çağrı merkezi4.21
shell account3.69
pedal calışmıyo3.34
Quantas5.01
zogan bey3.28
İptal edin!3.61
okey.gen.tr3.32
Koordinat3.6
www.internet.com3.41
ayarsi3.22
fax bozuldu3.54
sizi tekrar ariicam3.32
istanbulun kurtuluşu3.65
hotmail açmak3.73
nereye taktı5.03
çevir sesi bile yok3.62
inceden muhabbet3.32
Özel sektör4.27
monitorum macintosh3.34
Hemen arayın3.32
bi de modem mi alicaz?!!3.55
2 r ile3.97
Anamı karıştırma4.05
Hacker4.1
Risk Faktörü
: Herkes okuyabilir
: Argo,küfür v.s. içerir
: Küfür,erotik ifadeler v.s.
Copyright © 2004 - 20015 Murathan BOSTANCI
Bu site SPL Lisansı ile yayınlanmaktadır.