İstatistikler
Toplam,
İçerik Sayısı:5224
Kategori Sayısı :27
Okunma sayısı :212.267.987
Bu siteyi nasıl yaptık? Kullanım Şartları Servisler  Açılış Sayfam YapAçılış Sayfam Yap  Sık kullanılanlara ekleSık Kullanılanlara Ekle Tebrik MesajlarıTebrik Mesajları   Künye  Çekinceler  İletişimİletişim
Arama Kutusu

Kategoriler
Fıkra : Quantas Ekleyen : İRİS
Pilotlar her uçustan sonra, uçus sirasinda karsilastiklari ve tamir edilmesi ya da ayarlanmasi gereken sorunlari tamir bakim personeline bildirmek için bir form doldurur.

Pilotlarin doldurdugu bu formlari daha sonra tamir bakimcilar okur ve sorunlari giderir. Sonra da formun alt kismina gerçeklestirilen düzeltici faaliyeti yazarlar ve pilotlar bir sonraki uçustan önce bu formlari ve tamircilerin notlarini okur.

Yer personelinin ve tamir bakim personelinin espri anlayisi olmadigini söylememek gerekir. Asagida QUANTAS pilotlarinin gerçek ariza ve sikayet bildirimleri ve tamir bakim mühendislerinin tamir sonrasi cevaplari yer almaktadir.

Bu arada, Quantas havayollari kuruldugu günden bugüne dek hiç kaza geçirmemis tek büyük havayolu sirketidir.

P = Pilotun ariza bildirimi.
S = Tamir bakimcinin tamir sonrasi notu.

P: Sol iç tekerlegin kismen degistirilmesinde fayda var.
S: Sol iç tekerlek kismen degistirildi.

P: Test uçusu OK, fakat otomatik inis biraz sert.
S: Bu uçakta otomatik inis sistemi yok.

P: Kokpitte bir sey gevsemis.
S: Kokpitte bir sey sikistirildi.

P: Ön camda ölü böcek var.
S: Canli böcek siparis edildi.

P: Otomatik pilotu sabit yükseklikte uçusa ayarlayinca dakikada 100metre alçaliyor.
S: Böyle bir problem gözlenmedi. (uçak yerdeyken test edilmis)

P: Sag tekerlek hidroliginde yag kaçagi oldugunu gösteren bir yag birikintisi var.
S: Yag birikintisi temizlendi.

P: DME'nin volümü inanilmayacak kadar yüksek.
S: DME'nin volümü inanilabilir seviyeye ayarlandi.

P: Gaz manivelasi kilitleri kapatilinca manivela yerinden oynamiyor.
S: Kilitler zaten o ise yarar.

P: IFF çalismiyor.
S: IFF, OFF konumundayken asla çalismaz.

P: Sanirim camda çatlak var.
S: Sanirim haklisin.

P: 3 numarali motor kayip.
S: Biraz arastirinca motorun sag kanatta takili oldugu anlasildi.

P: Lövyeyi ileri itince uçak saçmaliyor.
S: Kendine çeki düzen vermesi, dogru dürüst uçmasi ve ciddi olmasi için uçaga ihtar verildi.

P: Radardan miriltilar geliyor.
S: Radar havlamasi için yeniden programlandi.

P: Kokpitte fare var.
S: Kedi uninstall edildi.
Gülmedim
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Süper!
Bu fıkrayı arkadaşınıza gönderin : Bu Fıkranın yazıcınızdan çıktısını alabilirsiniz. Tıklamanız yeterli.Yazdır       Facebook'ta paylaş
Siz de fıkra eklemek için tıklayın




Gereksiz Bilgi : Bir köpeğin burnu o kadar hassastır ki, bir kova dolusu su ile, içinde bir çay kaşığı tuz karıştırılmış bir kova dolusu suyun kokusunu ayırt edebilir.
Aynı Kategoriden Fıkralar
fax bozuldu3.54
istanbulun kurtuluşu3.65
çevir sesi bile yok3.62
İptal edin!3.61
zogan bey3.28
shell account3.69
hotmail açmak3.73
bi de modem mi alicaz?!!3.55
Hacker4.1
Garanti kapsamı3.44
monitorum macintosh3.34
www.internet.com3.41
Ayıp diil mi?3.38
2 r ile3.97
siz bilirsiniz4.08
Kemer de çekmiyo3.66
Anamı karıştırma4.05
Denetim masası3.37
bizimle ilgisi yok3.89
modemler bana küfrediyo3.88
WordPerfect6.99
Özel sektör4.27
Quantas5.01
Banka çağrı merkezi4.21
pedal calışmıyo3.34
Koordinat3.6
bilgisayarim ciyaklıyor3.52
bi karar verin3.7
hani sınırsızdı3.5
okey.gen.tr3.32
Hemen arayın3.32
Risk Faktörü
: Herkes okuyabilir
: Argo,küfür v.s. içerir
: Küfür,erotik ifadeler v.s.
Copyright © 2004 - 20015 Murathan BOSTANCI
Bu site SPL Lisansı ile yayınlanmaktadır.